Tuesday, June 11, 2013

who I am

Heippa taas! Aattelin nyt tehä postauksen siitä, millainen ihminen täällä ruudun toisella puolella kirjottelee, lähinnä näiden and that's who i am- kuvien muodossa.

Mun pitkäaikainen haave on päästä kokemaan maailmaa omin silmin. Enkä nyt tarkota sellasia lomamatkoja perheen kanssa vaan sitä, että pääsen itsenäisesti matkustelemaan ja itsenäistymään. Tää on varmaan suurin syy, miks päätin ylipäätään hakea vaihtariksi. Haluun päästä kokemaan jotakin aivan erilaista ja unohtumatonta ja samalla toteuttaa mun unelmia.

Luonteeltani oon aika päättäväinen; kun päätän jotain, niin sen myös teen. Koen myös, että muhun voi luottaa ja että mul voi kertoo helposti esim. suruista ja murheista.
Vaadin tosi paljon iteltäni. Eniten se on näkyny varmaankin mun koulunkäynnissä, varsinkin yläasteella en päästäny itteäni todellakaan helpolla. Nyt lukioon tultaessa oon kuitenki yrittäny vähän hellittää ja olla vähemmän vaativa itseäni kohtaan. Petyn myös helposti, jos en toteuta niitä tavotteita, joita oon asettanut tulevaisuudelle.
Oon kanssa parantumaton unelmoija. Mul on paljon unelmia, joista suurin tällä hetkellä on tää vaihtoon lähtö. Oon niin innoissani, että se unelma on nyt vihdoin ja viimein toteutumassa!
























Perhe ja ystävät on mulle kaikki kaikessa. En vois kuvitellakaan eläväni ilman kumpiakaan hetkeäkään. Mun vanhemmat on eronneet ja sen takia mul on periaatteessa kaks perhettä. Molemmat perheet on mulle hurjan tärkeitä, ja kaikki perheenjäsenet merkitsee mulle todella paljon. Oon niiin kiitollinen mun vanhemmille siitä, että ne mahdollistaa tän vaihtovuosikokemuksen!
Äiti on ihan ykkönen mun ihailun kohteista. Se on vaan niin ihana ja on aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan.
Oon hurjan onnekas siitä, että mul on maailman ihanimmat ja välittäväisimmät ystävät, joihin voin aina luottaa, oli tilanne mikä hyvänsä.Ystävät merkitsee mulle kans niiin paljon, ettei sanoja löydy.
Tulee olemaan tosi tosi vaikeeta olla erossa melkeen vuosi heistä.

Kuten ylläolevista kuvistakin huomaa, niin harrastan kilpacheerleadingia. Oon meiän seuran edustusjoukkueessa, Dragonseissa ja nyt syksyllä tulee täyteen kuus vuotta tän ihanan lajin parissa. Oon tutustunu moniin ihaniin ihmisiin cheerin parissa ja löytänyt sieltä ystäviä, joiden kanssa tuun toivottavasti olemaan koko loppuelämäni ajan tekemisissä! Oon kiintynyt niin paljon tähän lajiin, että luultavasti jatkan Jenkeissä myös sitä. (jos vaan pääsen johonkin joukkueeseen, heh)

Oon jo pitkään unelmoinut siitä, että pääsisin Californiaan. Voitte siis vaan kuvitella sen itkuhuutopotku-sekoamisen ku sain tietää noi mun sijoitustiedot! En voi vieläkään ymmärtää, että mulla kävi näin hyvä tuuri ja että pääsen unelmieni paikkaan viettämään vaihtovuottani. Myös New York vaikuttaa ihan unelmapaikalta, ja oon superilonen että pääsen sinne kolmen päivän Soft Landing-campille!!























Vaikka joskus must tuntuu, et vihaan asua Suomessa ja että haluan vaan nopeesti pois täältä, niin silti rakastan tätä maata ja oon ihan varma että mul tulee ikävä Suomea ja sen kulttuuria vaihtovuoden aikana. Suomesta puheenollen, rakastan saunaa ylikaiken enkä tiedä miten pärjään ilman saunomista kaikki ne kymmenen kuukautta!
Rakastan shoppailua. Varsinkin silloin kun on rahaa ja tekee hyviä löytöjä!
Oon matkustellu perheen kanssa aika paljon elämäni aikana, joten oon kulkenut lentokoneella useasti. Rakastan sitä tunnetta yli kaiken, kun kone lähtee lentoon ja voi vaan katella ikkunasta lähtöä. Toisaalta kun alan miettimään sitä, kun seuraavan kerran oon koneessa, niin ehkä mielipiteeni on toinen, sillä itken varmaan silmät päästäni jättäessäni Suomen taakse melkein vuodeksi..




















Sitten tähän loppuun vielä vaihtariasioista vähäsen asiaa. Olin eilen ottamassa kuvan viisumia varten ja hakemassa uuden passin. Ja tänään kävin ottamassa viimeisen (toivon mukaan!) rokotteen. Tällä viikolla olisi suunnitteilla tehdä sähköinen viisumihakemus ja lähetellä Exploriukselle rokotustietoja. Mun viisumihaastattelu on muuten perjantaina 28.6, onko jollain muilla vaihtareilla sama haastattelupäivä? :)

Mutta nyt lopetan rupattelemisen tältä erää ja yritän mennä nukkumaan! Heippa!

6 comments:

  1. Mulla on kans tuona päivänä viisumihaastattelu :-) Ootko sää saanu vielä sitä aikaa millon sulla on se? :-D

    ReplyDelete
  2. Moi! Sun blogis vaikuttaa tosi kivalta, pitää ehdottomasti jäädä seurailemaan! :) ja aika monella taitaa olla juuri tuolla viikolla noita viisumihaastatteluja, mullaki on tuolloin maanantaina 24.6 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! Kiitos tosi paljon!! :) ja joo nii oon kans kuullu et monel ois just tol juhannuksen jälkesellä viikolla:)

      Delete