Monday, June 24, 2013

midsummer


Moikka! Vietin tän vuoden juhannuksen mun parhaiden ystävien ja kavereiden kanssa, ja meillä oli tosi hauskaa! Meiän juhannukseen kuulus mm. syömistä (paljon!!), juttelua, nauramista, pomppimista trampoliinilla, yöuintia, saunomista, pyöräilyä ja kiipeilyä hiihtokeskuksen huipulle. Yleensä oon viettänyt juhannuksen mökkeillen perheen kanssa, joten oli kiva olla tänä vuonna kaupungissa kavereiden kanssa aikaa viettäen :) 
On ihan outoa, että nyt juhannuskin on jo ohi ja kohta on heinäkuu, jolloin ekat vaihtaritkin jo lähtee täältä! Aika on mennyt niiin nopeesti, ettei sitä vaan pysty käsittämään. Ehkä pitäis pikkuhiljaa alkaa totuttelemaan siihen ajatukseen, että lähtöön on enää pari kuukautta, ja sekin menee varmaan ihan yhdessä hujauksessa.

Sain viime viikolla Exploriukselta postia, ja sieltä tuli mun vastaanottavan järjestön CETUSA:n valmentautumismateriaalit, jossa on paljon tietoa vaihtarivuodesta ja siihen valmistautumisesta. Oon selaillut sitä jo jonkun verran ja siellä on aika paljon kysymyksiä mm. rahankäyttöön ja vaikeuksiin sopeutumiseen liittyen. Pitäis ehkä alkaa väsäilemään niitten vastausten parissa tässä pian... 
Niin, ja sain myös uuden kännykän, kun vanha meni rikki! Tolla toivottavasti pärjään tulevan vuoden, eikä tarvi sitten ostaa Jenkeistä uutta, kuten alunperin oli tarkoitus :D

Huomenna mun ois tarkotus lähtee iskän perheen kanssa Pohjanmaalle Powerparkiin pariksi päiväksi, ja sitten perjantaina mulla on se viisumihaastattelu, niin palaan varmaan sitten kirjoittelemaan viikonloppuna tai viimestään ens viikolla!

Hauskaa kesäkuun vikaa viikkoa kaikille! :)

No comments:

Post a Comment